loading...
سایت شخصی مدیر مرکز استعداد یابی و جوانان ویژن فارس
محمد شفیعی بازدید : 6 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

 

محمد شفیعی سر استعدادیاب منطقه 3 کشور از تیم ملی جوانان ایران می گوید

بدون شک تیم جوانان و سرمربی این تیم اکبر محمدی از بهترین ها بودند.

در این چند روز اخیر پس از حذف تیم جوانان از مسابقات آسیایی انتقادات شدیدیاز اکبر محمدی سرمربی جوان تیم ملی جوانان ایران شد هر چه در پایگاه های خبری جستجو کردم مطلبی جز هدف قرار دادن نوک نیز ها از طرف دوستان دلسوز و.... به سمت ایشان و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال چیز دیگری ندیدم.

جای بسی تاسف است همگان کوچک وبزرگ ، فوتبالی و غیر فوتبالی ، باتجربه و کم تجربه بدلیل یک باخت ایشان را سیبل قرار داده و مربی ای که دو سال تمام شبانه روز زحمت کشیده تا تیمی بسازد که همه را شگفت زده کند اینچنین به باد انتقاد بگیریم.

محمد شفیعی بازدید : 6 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

ممکن است تغییرات درجوانان وفوتسال فراتر ازمربیان باشد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت، تغییرات در فوتبال جوانان و فوتسال ممکن است فراتر از سرمربیان تیم‌های ملی باشد و به روسای کمیته‌هایشان هم کشیده شود.

 

سید هادی آیت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با نتایج تیم ملی فوتبال جوانان ایران، اظهار کرد: فدراسیون، 39 اردو برای این تیم تشکیل داده و تیم جوانان در یک سال و نیم گذشته 26 مسابقه تدارکاتی هم داشت که از این تعداد 19 مسابقه برابر حریفان خارجی بود. کاری که تاکنون برای تیم جوانان در هیچ دوره‌ای از فدراسیون رخ نداده، چون ما این تیم و سایر تیم‌های پایه را آینده فوتبال‌مان می‌دانیم. فدراسیون هیچ چیز کم نگذاشت و همه تلاشش را برای موفقیت تیم جوانان انجام داد.

محمد شفیعی بازدید : 9 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

توجه به استعدادیابی و پرورش بازیکن در استان فارس

شفیعی مدیر مرکز استعدادیابی ویژن فارس در خصوص استعداديابي و پرورش بازيكن با هدف پشتوانه سازي براي تيم هاي فوتبال بزرگسالان استان فارس می گوید.

 

شفیعی در خصوص استعدادیابی گفت مرکز در طي سالهاي گذشته با رويكرد و تفكرات خوب و حرفه اي، پرورش بازيكن را در دستور كار خود قرار داده و در اين راستا تلاش هايي نيز انجام گرفته است.

شفیعی گفت: ديدگاه من اين است كه تيم های شیرازی بايد با ارتقاء جايگاه كنوني خود در فوتبال كشور، استفاده از بازيكنان بومي را در دستور كار خود قرار دهند. همجنین اظهار داشت: مرکزاستعدایابی و هیئت فوتبال استان در راستاي پشتوانه سازي و پرورش استعدادها  به وظايف خود عمل كرده است و طرح پنج و 10 ساله آسيا ويژن را زير نظر كنفدراسيون فوتبال آسيا بخوبی به اجرا درآورده است و در اين راستا برنامه هاي مختلفي را براي تيم هاي پايه به اجرا در آورده است.

محمد شفیعی بازدید : 11 چهارشنبه 24 آبان 1391 نظرات (0)

 

مطلبی را روی سایت گل قرار دادید که جایی بسی شکوایه دارد از اینکه قلم دستت است و مطمئنا کسانی هم حمایتت می کنند به قصد عقده گشایی مطلب ننویسید شما به عنوان یک نویسنده نه بعنوان .... .قلمت و افکارت را خوب به کار ببر تا بینندها و خوانندها استفاده بهینه از اینترنت ، رسانه ها و مطبوعات ببرند .

محمد شفیعی بازدید : 7 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

 

بررسي دلايل كاهش خروجی های ویژن فارس

محمد شفیعی مدیر استعدادیابی علت كم شدن خروجی های ویژن را تربيت نشدن نيروي انساني در فوتبال مي‌داند و براي قرار گرفتن فوتبال فارس در مسير پيشرفت طرحي به نام "مناطق 5 گانه استان" را ارائه داده است..

شفیعی درباره علت كم شدن خروجی های ویژن در فوتبال ملی گفت: علاوه بر بازيكن در بخش مربيان و داوران نيز همين مشكل وجود دارد. اين هم مانند پروسه بازيكن است. ابتدايي‌ترين اصول مديريت مي‌گويد كه اگر مي‌خواهيد در مسير پيشرفت قرار بگيرد بايد نيروي انساني تربيت كنيد. اما در همين ابتدايي‌ترين مرحله مشكل داريم در تربيت نيروي انساني سرمايه‌هايمان را بيهوده هدر مي‌دهيم. میلیون ها هزينه مي‌كنيم و مربي و بازيكن بي‌كيفيت را برای تیم های لیگیمان مي‌گيريم.در حالي كه اگر اين سرمايه در جهت توليد و تربيت نيروي انساني خودمان استفاده شود مي‌توانیم بهترين بازيكن داور و مربي را داشته باشيم.

محمد شفیعی بازدید : 4 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

 

اطلاعیه

مرکز استعدادیابی و جوانان ویژن فارس در نظر دارد ادامه بازی های جشنواره ای مدارس فوتبال رده های سنی زیر 10 11 12 و 13 سال شیراز و شهرستان ها را با حضور مدارس فوتبالی که موارد مشروحه ذیل را انجام داده اند برگزار نماید. لذا از مدیران محترم مدارس فوتبال تقاضا می گردد جهت شرکت در هر رده از بازی ها آمادگی خود را بصورت کتبی تا تاریخ 30/8/91 به هیأت فوتبال شیراز و استان (مرکز استعدادیابی و جوانان )اعلام نمایند. 

ضمنأ جلسه هماهنگی روز چهارشنبه مورخ 1/9/91 رأس ساعت 18:00 درسالن اجتماعات هیئت فوتبال استان برگزار می گردد.

 

1-            ورود نمودن اطلاعات کادر فنی و فوتبال آموزان مدرسه فوتبال در سایت آکادمی ملی فو تبال ایران

2-           عضویت کادر فنی و فوتبال آموزان مدرسه فوتبال در خانواده فوتبال ودریافت کارت عضویت فدراسیون فوتبال

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 168